00:00
00:00
View Profile Loco-Tego

All 19 movie Reviews

2 w/ Responses

ooh man that was funnyy

i cant stop watchin tthis... hahaha i am the golden eagle
good stuff



haha

haha wow that was funnyy "Balls" Lol
great job man lovin da work



wow just great

wow man thats amazin like everythin ur flash is great



...

hmm ight cool but yea the chick in the pic is hott!



i liked it

yoo good job i thought it was funny


SimMa-T responds:

thanks!


soo funny i love it

hahaha yo i love the part when she was givin birth ahaha
thats life haha


People find this review helpful!

haha

yea it took me 2 christmas to finaly get one



woww

that was some true skillz the animation was great
the story seem very interestin keep doin ur thing man
cant wait to see more



hmm

it was okayy....
but yea keep up the good work


Shadowii2 responds:

yeah, I will probably keep up the good work with animation but with jokes I gotta improve.

Thanks for your review.


haha i lvoe this

i freakin love this flash
hah i cant stop watchin it
i think its really funny
yoo man keepp upp the good work


n/a, Male

Student

Location not disclosed

12/24/07

Level:
9
Exp Points:
710 / 900
Exp Rank:
0
Vote Power:
5.08 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
195,892
Blams:
2
Saves:
5
Whistle:
Normal
Medals:
4